S’ha publicat al BOIB la resolució de la convocatòria d’ajuts de menjador escolar per al proper curs 2025-2026.
Termini de presentació de sol·licituds
Període ordinari per a tots els nivells educatius: del 23 de juny al 2 de juliol de 2025
Com presentar la sol·licitud?
Hi ha dues opcions per tramitar-la:
-
Telemàticament, a través de la Seu electrònica de la CAIB:
Seu electrònica de la CAIB – Tràmit Ajuts de menjador -
En paper, recollint la sol·licitud a la secretaria del centre.
En ambdós casos, cal presentar la sol·licitud juntament amb la documentació requerida a la secretaria del centre.
Informació important
-
Si sou família nombrosa o monoparental, cal estar en possessió del títol vigent i adjuntar-ne una fotocòpia amb la sol·licitud. Aquest títol s’ha de sol·licitar a l’IMAS.
-
En casos de custòdia compartida, la sol·licitud ha de ser signada pels dos progenitors.
A més:-
No es considera membre computable el progenitor que no convisqui amb l’infant, en casos de separació o divorci.
-
Sí que es consideren membres computables ambdós progenitors en casos de custòdia compartida.
-
Documentació
Per a més informació
Podeu adreçar-vos a la Secretaria del centre o consultar la nostra pàgina web:
🌐 www.cide.es