En aquesta pàgina trobareu informació sobre els tràmits i serveis de la Secretaria del CIDE.

Seleccionau a continuació la informació que esteu cercant.

Porta Secretaria Hall1
Hall CIDE
Porta Secretaria

Horaris d’atenció

De dilluns a divendres, de 8.50h a 14.30h

Els dijous, fins les 16.30h.

 

Horari d’estiu

Una vegada finalitzades les classes l’horari d’oficines és de 9 a 13h

 

Per tal de donar-vos una bona atenció i evitar desplaçaments innecessaris, vos animam a utilitzar el correu electrònic per fer consultes o demanar informació.

Recordau que teniu unes adreces de correu per a cada incidència, per tal d’agilitzar els tràmits:

  • Correu general (sol·licitud de certificats, carnes de sortida, suggeriments, notificacions de canvis de dades…): cide@cide.es
  • Incidències del GESTIB: gestib@cide.es
  • Comunicar altes/baixes de serveis, pagaments, devolucions, consultes de facturació: facturacio@cide.es
  • Altes, baixes o consultes d’autocars: autocars@cide.es