Tècnic en administració i finances

Actuacions cofinançades

La creació de nova oferta formativa en modalitat presencial o intensiva, així com també la nova oferta a distància i modular, està finançada pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i per la Unió Europea-NextGenerationEU, en el marc del Mecanisme del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.

Vols descobrir la nova formació professional que et permet aprendre mentre treballes? Coneix la modalitat d’FP intensiva que oferim al CIDE amb el Grau Superior d’Administració i Finances.

La modalitat INTENSIVA et permet combinar la formació reglada i el treball remunerat. D’aquesta forma s’augmenten les possibilitats d’inserció laboral. L’estructura de la formació és la següent: l’alumnat compagina la seva formació al centre educatiu amb la formació a una empresa amb un contracte laboral.

Si t’agrada la gestió de personal, donar assessorament a clients o usuaris, les tasques administratives i les operacions econòmiques-financeres, aquest són els teus estudis. Inscriu-te al Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances! 

Amb el títol de Tècnic Superior en Administració i Finances sabras organitzar i executar operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, gestionant la informació, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.


Competències professionals 

Quan finalitzis el cicle formatiu, seras capaç de:

  • Tramitar documents i comunicacions internes i externes d’informació empresarial.
  • Organitzar i supervisar la gestió administrativa del personal de l’empresa.
  • Gestionar els processos de tramitació administrativa empresarial en relació a les àrees comercials, financeres, contables i fiscals.
  • Realitzar la gestió contable i fiscal de l’empresa.
  • Supervisar la gestió de tresoreria, la captació de recursos financers i l’estudi de viabilitat de projectes d’inversió.
  • Aplicar els processos administratius establerts en la selecció, contractació, formació i desenvolupament de Recursos Humans.
  • Realitzar la gestió administrativa dels processos comercials (proveïdors, assessorament, atenció al client, administracions públiques, etc).
  • Atenció al client (àmbit administratiu i comercial).
  • Organitzar, coordinar i supervisar equips de feina.
  • Supervisar i gestionar de la prevenció de riscos laborals i ambientals dins l’empresa.
  • Supervisar i aplicar la gestió de qualitat i d’accessibilitat.
  • Gestió bàsica per crear una petita empresa.
Compartir: